Emma Karlström!

Hej allihopa, förlåt för dålig uppdatering men nu när skolan börjat igen så är
det ganska mycket för oss alla! förlåt iallafall, men detta inlägget skulle inte handla om det, utan om Emma Karlström, ett saadefan som kämpar mot cancern! Emma fick hjärtstillestånd och fördes till sjukhus dör hon vaknade upp igen och beskedet va en tumör i hjärtat och på fredag börjar kampen mot cancern, därför ville ja bara berätta att vi alla nu ska stötta o hjälpa Emma igenom detta, hon och vi ska klara detta, hon är våran saadesister och nu har jag verkligen märkt att vi rä inte bara ett gäng fans, vi är verkligen en familj! Saadefamily, och ni är så fina allihopa! Så nu kämpar vi med Emma igenom detta! #StayStrongBeatuifulEmma #PrayForEmma
/Moa


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh herregud va ledsen jag blev när jag läste om det här på Erics officiella facebooksida första gången. :'( Sen när jag såg att Eric hade skrivit personligt till henne så började jag nästan grina för att han är så jävla omtänksam. <3 Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för Emma. Vi stöttar henne! <3<3

2012-10-04 @ 16:29:27
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se
Postat av: Josefin

Måste bara fråga om ni vet om Emma har en blogg om Eric som heter saadestoory.blogg.se? :o

Svar: Jag vet inte faktiskt!
thesaadefamily.blogg.se

2012-10-04 @ 16:34:46
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se
Postat av: Johanna

Kommer det inga nya inlägg snart eller? :)<3

Kram!

2012-10-16 @ 17:02:48
URL: http://www.brottarenjohanna.devote.se
Postat av: Johanna

Kommer det inga nya inlägg snart eller? :)<3

Kram!

Svar: Jo! Nu är vi igång igen :D <3
thesaadefamily.blogg.se

2012-10-16 @ 17:02:59
URL: http://www.brottarenjohanna.devote.se
Postat av: Anonym

Hur fan kan man ljuga om att man har cancer?

Svar: Jag håller med... helt sjukt!
thesaadefamily.blogg.se

2012-12-08 @ 20:31:58
Postat av: Nicolina

Hej! Usch, vad hemskt att eran kompis blivit drabbad av cancer. Cancer är de värsta som finns.. Jag hoppas verkligen att hon kommer att bli bättre! Ville bara säga att jag gillar eran blogg, hittade er i en Frida tidning och sen dess har jag följt er. Super roligt att ni har valt just Erik saade som eran idol. Jag gillar också han, så är glad över att det finns en blogg om han! Kram! :)

Svar: Vad roligt att du gillar bloggen! Dessvärre så fejkade hon cancern och det är riktigt dåligt gjort mot andra som kanske har cancer och även hennes vänner som hon lurade.
thesaadefamily.blogg.se

2012-12-12 @ 20:36:57
URL: http://nmattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]