MY STORY

Eric var ju i Båstad i tisdags! Först gick jaghela dagen och letade, väntade och väntade! Sen var det soundcheck och Eric kom ut! Han körde en väldigt snabb soundcheck och skulle sen skriva autografer! Jag fick en autograf och sen sa jag: Kan jag få en kram? Han ba: jag hinner inte! Jag ba: En liten kram? Han ba: då vill alla ha, tyvärr hinner jag inte det! Då kändes det lite hopplöst men sen gick det ett tag och han sjöng första gången! Jag var tvungen att skynda mig därifrån för jag skulle eventuellt fått träffa honom! Jag såg honom bli intervjuad och sen gick dom in på players och han åt, men vi fick inte träffa honom! Så jag gick iväg och kom på att han skulle sjunga Snart igen! Jag ställde mig så långt mot ingången till center courten som möjligt. Han sjöng två låtar och direkt efter skyndade jag mig till ett ställe där han eventuellt skulle komma ut från! Så väntade jag ett tag och han kom ut!! Några ville ta bild men han sa att han inte hann! Så ville några ha give me five vilket han gav! Tillslut gick han nästan förbi mig när jag pratade med honom! Jag ba: Kolla den här! Jag har gjort den det är några i Saadefamily! Han sa något typ: Va fin! (Eller nåt!). Jag sträckte den åt honom så han kunde ta den och han ba: är den till mig? Jag ba: Jaa! Han ba: Tack! Så kramade han mig! Sen var han tvungen att gå och direkt efter började jag gråta! När jag kom till min kompis såg jag att han la upp bilden på Instagram på min "teckning" (som nån redan skrivit). Världens gulligaste! Jag vill tacka alla som skev sina namn till mig och Eric för att han tog sig tid att lyssna på mig och lägga upp den! Sen vill jag också säga att jag är ledsen att jag inte kunde skriva alla namn, men det var omöjligt för mig! + att jag fick en Saade vol. 2 signerad helt random! :) / Cecilia Några bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]