Minnen!

 Åh dehär var min födelsedag 2010, jag fyllde 12 år! Kommer ihåg att de va nåra spelningar / signeringar innan de som eric började känna igen mig, och innan denhär signeringen hade Eric lovat att jag skulle få en kram för de va min födelsedag! De va första gången jag träffade Alex också, haha, har bilder på oss också men dom är så sjukt fula så dom är förbjudna ! Hahahah.. Saknar lite grann när Eric inte va så känd, för då fick man snacka med honom, kramas mycket och allt! Men jag är så grymt stolt över att han har blivit så stor! 
All lycka till bästa Eric<3
dehär va den 27 maj 2010 :)
åh så går de inte att ladda upp bilden på mej och eric när vi kramas -.- åh.. men jag ska försöka ladda upp den sen! 
ville bara dela med mig av min bäääästa födelsedag någonsin!
 
/ Elvis ( kan inte blogga så mycket för mitt internet pajjar 24/7 )
Ni läsare är bäst btw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]