L O V I S A

Hey dudes!
Hur mår ni? Är ni taggade för att forstätta läsa denna härliga blogg för att få veta i princip allt om Eric? :)
Tänkte väll det!
Nu tänkte jag berätta lite om mig och så.
Jag heter alltså Lovisa Andersson och jag är född 1997.
På tisdag är det exakt ett år sen jag såg Eric live första gången och då blev jag ett stoooort fan! Innan hade jag ju sett de mesta klippen på youtube osv, men när man ser han live bli man helt besatt och kommer aldrig kunna sluta! Jag började väll tycka han var bra då med Manboy och så på med Popular verkligen hejade jag på honom och blev så lycklig när han vann! Jag har oxå åkt runt så mycket jag har kunnat för att se honom och träffat han backstage efter Pop Explosion i Västerås och 20 september förra året var jag och hälsade på honom när han var i studion och spelade in vol.2!
På all min fritid dansar jag och lyssnar på/läser om /kollar på Eric :)
Om ni har några frågor eller så om bloggen kan ni antingen maila oss på: [email protected]
eller bara kommentera!
Gilla oss på Facebook: thesaadefamily.blogg.se
Följ oss på Twitter: thesaadefamily1
Följ oss på Instagram: ericsaadefamily
 
 
 
 
 
 


 
 
Ha det bra, kraaaam  
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]