Olivia

Hejhej! Jag heter Olivia och är en av alla dom ska blogga här och jag är 15 år och bor i Stockholm. Jag började gilla Eric när han hade sin turné The Masquerade tour och hade en konsert i lilla Trosa där jag har mitt landställe. Igentligen ville jag inte åka och se han men det vart så och sen den dagen har jag vart ett fan av Eric. Efter det har jag gått på så många spelningar, signeringar och konserter jag bara kunnit och hunnit men har bara sätt han 18.. Men Eric känner igen mig och jag har även fått vara uppe på scen med Eric då han tog upp mig på scen i Eskilstuna under låten Break of dawn.. Om 3 dagar är det 1 år sen. Om ni har några funderingar är det bara att skriva en liten kommentar men vi ska fixa blogresponse som är mer enkelt för er att ställa frågor i och där kan ni även vara anonyma om ni inte vill ge ut ert namn eller så :)
min twitter: @alskarericsaade
min instagram: @alskarericsaade
min facebook:Olivia Örn
// Olivia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]