Hello people.

Hejsan folks. Välkommen till vran nya blogg :)
Vi är 6 st Eric Saade galningar som åker land och rike runt för att få se honom. Vi starta den här bloggen för att uppdatera nyheter och sådant om Eric.
Imorgon eller senare nu så kommer vi berätta om oss själva och lite om hur länge vi har gillat Eric osv. Men jag tänkte bara skriva lite kort vad vi heter. Jag heter Lovisa, och dom jag kommer att blogga med heter Olivia, Moa, Elvis, Cecilia och Emma!
Jag kommer skriva om mig imorgon eftersom att jag hade tänkt sova nu, så godnatt på er ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

får ja blogga med er?:c

Svar: vem är du? :)
thesaadefamily.blogg.se

2012-07-01 @ 01:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show

Hej vi är 6 tjejer som har denna blogg om den svenska heta artisten Eric Saade. Vi bloggar om exakt allt om honom, ibland har vi också tävlingar och lottar ut autografer och liknande. Vi har den bästa uppdateringen, och här får ni snabbast veta var Eric är.

Följ oss på twitter: @thesaadefamily1
Följ oss på instagram: @ericsaadefamily
Gilla oss på facebook: thesaadefamily.blogg.se
Kontakt.: [email protected]